عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










 بعضيـــ ادمها به بعضيــ چيزها

عادتــــ نميكنند مث من به نبودنـــــ تـــــــــو

•.♥ من حسرت ديدار تو دارم به كه گويم
از بهر تو من ابر بهارم به كه گويم
غير از تو كسى را به خدا دوست ندارم
 از نرگس چشم تو خمارم به كه گويم
♥.•

______________________________________________



نظرات شما عزیزان:

دختر پاییز
ساعت10:00---18 بهمن 1390
آدمای دلتنگ وقتایی که خیلی بهشون خوش میگذره و می خندن...
یهـــــو...!!!
سرشون رو برمیگردونن اونوری...
یکم ثابت می شن..!!
یواش... یواش...
چشاشون پر از اشک میشه


آبجی
ساعت14:44---16 بهمن 1390
مگه من مردم که داداشم تنها باشه
کور شم
از دستم میدونم ناراحت شدی اما به خدا ........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 16 / 11 / 1390برچسب:,ساعت11:23توسط آرمین نخستین | |


?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br